A deputada en Madrid do BNG, Olaia Fernández Davila, dirixíase ao Ministerio para trasladarlle o rexeitamento frontal dos concellos de Portas e Caldas a esta alternativa que terá un forte impacto social por atravesar a parroquia de Bemil
O Ministerio de Fomento vén de respostar á deputada do BNG no Congreso, Olaia Fernández Davila, que a alternativa 7 para a variante oeste de Caldas de Reis “é a que se estimou como a máis beneficiosa” aínda que recoñece que os concellos de Caldas e Portas “amosáronse partidarios de que sexa sometido de novo o estudo a D.I.A coa alternativa C3 que se desenvolve polo suroeste de Caldas”.
Unha alternativa criticado polos concellos e veciños
A deputada do BNG dirixíase ao Ministerio de Fomento para trasladarlle o rexeitamento frontal dos concellos de Portas e Caldas a esta alternativa que terá un forte impacto social debido a que atravesa a parroquia de Bemil, que “xa padeceu unha grande afectación pola construcción de varias estradas e un gaseoducto”.
Davila critica ao Ministerio que optou por unha alternativa que con moitas alegacións dos concellos aludidos. Un trazado que ademáis do seu impacto tampouco “reduciría o tráfico polo centro de Caldas nen resolvería o problema da conexión coas praias e a estrada de Portas”. A deputada do BNG subliña que os veciños aseguran non entender a “decisión unilateral do Ministerio de Fomento”.
Fomento admite “non coincidir” coas corporacións
Na resposta de Fomento á parlamentar do BNG, o Ministerio redunda na argumentación a favor da alternativa 7 e asegura que “durante a redacción do estudo informativo mantivo a adecuada coordenación coas corporacións locais” e admite que as opinións dos concellos “non son coincidentes co Ministerio”.
O estudo informativo aínda non foi aprobado
O Ministerio de Fomento vén de respostar á deputada do BNG no Congreso, Olaia Fernández Davila, que a alternativa 7 para a variante oeste de Caldas de Reis “é a que se estimou como a máis beneficiosa” aínda que recoñece que os concellos de Caldas e Portas “amosáronse partidarios de que sexa sometido de novo o estudo a D.I.A coa alternativa C3 que se desenvolve polo suroeste de Caldas”.
Unha alternativa criticado polos concellos e veciños
A deputada do BNG dirixíase ao Ministerio de Fomento para trasladarlle o rexeitamento frontal dos concellos de Portas e Caldas a esta alternativa que terá un forte impacto social debido a que atravesa a parroquia de Bemil, que “xa padeceu unha grande afectación pola construcción de varias estradas e un gaseoducto”.
Davila critica ao Ministerio que optou por unha alternativa que con moitas alegacións dos concellos aludidos. Un trazado que ademáis do seu impacto tampouco “reduciría o tráfico polo centro de Caldas nen resolvería o problema da conexión coas praias e a estrada de Portas”. A deputada do BNG subliña que os veciños aseguran non entender a “decisión unilateral do Ministerio de Fomento”.
Fomento admite “non coincidir” coas corporacións
Na resposta de Fomento á parlamentar do BNG, o Ministerio redunda na argumentación a favor da alternativa 7 e asegura que “durante a redacción do estudo informativo mantivo a adecuada coordenación coas corporacións locais” e admite que as opinións dos concellos “non son coincidentes co Ministerio”.
O estudo informativo aínda non foi aprobado
Por último, Fomento remata sinalando que “en todo caso, o estudo informativo non foi aprobado definitivamente aínda”.
Ningún comentario:
Publicar un comentario